A TAIHO CORPORATION OF EUROPE Kft. Európa egyik vezető beszállítója a precíziós tribológiai alkatrészek gyártásának területén. Vevőinket magas szintű technológiát képviselő és minőségi termékek gyártásával és időbeni szállításával elégítjük ki, és törekszünk költségeink alacsony szinten tartására. Célunk megszűntetni a termelékenységet gátló tényezőket, fókuszálni a szabványok és szabályok követelményeire, a hatékonyabb emberi erőforrás felhasználás érdekében. Célunk, hogy az ISO 9001:2015 és az IATF 16949:2016 szabványok, illetve a vevő specifikus követelmények szerinti minőségirányítási rendszer alkalmazásával, eredményességének növelésével kielégítsük vevőink igényeit, és folyamatosan növeljük elégedettségüket és mind teljesebb mértékben megfeleljünk termékeink iránt támasztott követelményeknek.
Stratégiai céljaink megvalósítását szolgáló minőségirányítási alapelveink a következők:
A „Minőség” meghatározásának legfőbb mérőszáma a ”Vevői elégedettség”, ennek költséghatékony és biztonságos elérését minden termékünktől elvárjuk. Célunk a megbízhatóan jó minőség és a piaci viszonyoknak megfelelő ár biztosítása.
Annak érdekében, hogy a magas szintű minőséget és hatékonyságot biztosítsuk teljes üzleti tevékenységünket tanúsított minőségbiztosítási rendszer alapján végezzük:
A TAIHO minden dolgozójának kötelessége tudatában lenni a minőségi céloknak, és segíteni a minőség, a nyújtott szolgáltatás, költségek és a technológia folyamatos fejlesztését célzó tevékenységeket a vevői elvárások maradéktalan kielégítése érdekében. Célunk megszűntetni a termelékenységet gátló tényezőket, fókuszálni a szabványok és szabályok követelményeire, a hatékonyabb emberi erőforrás felhasználás érdekében. A Társaság vezetősége elkötelezett a jelen Minőségpolitikában megfogalmazottak megvalósításáért, a minőségirányítási rendszer működtetéséért és a folyamatos fejlesztés megvalósításáért.